11 травня
Тема: Стилістичні особливості частин мови.
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про стилістичні функції частин мови і їхніх граматичних категорій;
1. Подивись відеоурок: Стилістичні особливості частин мови.
https://www.youtube.com/watch?v=4J7gt5osUeQ
https://www.youtube.com/watch?v=sBh-hatl4e0
2. Опрацювати матеріал підручника ( параграф № 51, стор. 181 ).
3. Виконати вправу № 2 ( 1 - 4 речення), стор. 182.
Домашнє завдання:
. опрацювати матеріал уроку;
. опрацювати теоретичний матеріал підручника ( параграф № 51, стор. 181 - 182 );
. виконати вправу № 7. столр. 185.
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
04 травня
Тема: Стилістичні засоби словотвору.
Мета: закріпити знання, уміння і навички стилістичного використання засобів словотвору; узагальнити знання учнів про основні способи творення слів; актуалізувати знання про словотвірний розбір слова.
1. Подивись відеоурок: Стилістичні засоби словотвору.
https://www.youtube.com/watch?v=uHwLTfIE8n
2. Опрацювати матеріал підручника ( параграф № 50, стор. 177 - 178 ).
Домашнє завдання:
. опрацювати матеріал уроку;
. вивчити правила 9 параграф № 50, стор. 177 - 178 );
. виконати вправу № 7, стор. 180 .
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
27 квітня
Тема: Стилістичні можливості фразеологізмів.
Мета: навчитися визначати доречність використання в тексті стилістично забарвлених лексичних і фразеологічних засобів; проводити заміну стилістично нейтральних мовних засобів стилістично забарвленими й навпаки.
1. Подивись відеоуроки: Стилістичні можливості фразеологізмів.
https://www.youtube.com/watch?v=rORnQ_kOf3Q
https://www.youtube.com/watch?v=XCZC0mgLICs
Фразеологізми (фразеологічні одиниці) – це стійкі сполуки слів, які в процесі мовлення відтворюються як готові словесні формули. Фразеологізм складається щонайменше з двох слів: бити байдики, з душею, стріляти з гармат по горобцях, не за горами.
Функції фразеологізмів у мовленні: | |
1. Увиразнення думки. | Самотній бджолі трудно й мед носити. |
2. Оцінювання, ставлення. | Хоч кіл на голові теши; невелике цабе. |
3. Емоційно-експресивна. | Втерти маки; передати киті меди. |
4. Створення гумору, сатири. | Розказувати Химині кири; як собаці добридень. |
5. Відтворення внутрішнього стану. | Мороз по спині; відлягло від серця; все похолонуло. |
6. Портретної характеристики. | Як маківка; як горлиця; очиці як тернові ягідки. |
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника( параграф № 49, стор. 173 - 174 ).
Домашнє завдання:
. Опрацювати матеріал уроку;
. вивчити правила ( підручник стор. 173 - 174 );
. виконати вправу № 2, стор. 174.
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
20 квітня
Тема: Стилістична роль неологізмов і застарілої лексики.
Мета: поглибити знання про неологізми та засвоїти їх стилістичні функції; розвивати розуміння взаємозв’язків між мовними явищами і суспільними реаліями.
1. Подивись відеоурок: Стилістична роль неологізмов і застарілої лексики.
https://www.youtube.com/watch?v=cup7X4jZx7o
2.Подивись відеоурок: Що таке неологізми, історизми, архаїзми.
https://www.youtube.com/watch?v=uItAc2QBZOU
3. Опрацювати теоретичний матеріал підручника( параграф № 48, стор. 168 - 169 ).
4. Виконати вправу № 2, стор. 169.
Домашнє завдання:
. Опрацювати матеріал уроку;
. вивчити правила ( параграф № 48, стор. 168 - 189 );
. виконати вправу № 7, стор.172.
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
13 квітня
Тема: Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика.
Мета: удосконалити знання про стилістичне забарвлення лексики.
1. Подивись відеоуроки: Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика.
https://www.youtube.com/watch?v=sbdVgVMwU6k
https://www.youtube.com/watch?v=n3SdBwGLjsU
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника ( параграф № 47, стор. 163 )
Домашнє завдання:
. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на стор. 163, параграф № 47.
. виконати вправу № 3, стор. 165.
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
06 квітня
Тема: Стилістичні особливості слів іншомовного походження
Мета: закріпити знання про стилістичні особливості слів іншомовного походження.
1. Подивись відеоуроки: Стилістичні особливості слів іншомовного походження. https://www.youtube.com/watch?v=lDrSjxmA_HU
https://www.youtube.com/watch?v=C6zZy-ULpYI
Це цікаво.
- A. абсолютний – цілковитий, повний аграрний – земельний ...
- Д дайджест – короткий виклад ...
- І ігнорувати – нехтувати, легковажити ...
- К коаліція – об'єднання ...
- Л легітимний – законний; ...
- М маклер – посередник ...
- Н натуральний – природний; ...
- О об'єктивний – безсторонній
2. Опрацюй теоретичний матеріал параграфа № 46, стор. 159;
Домашнє завдання:
. Подивитись відеоурок; опрацювати теоретичний матеріал на стор. 159;
. виконати вправу № 7, стор. 162.
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
16 березня
Тема: Розділові знаки при прямій мові.
Мета: повторити основні пунктограми при прямій мові; закріпити теоретичні знання й практичні навики з теми;
1. Подивись відеоурок: Пряма мова.
https://www.youtube.com/watch?v=zVWknHPs4pQ
2. Опрацюй теоретичний матеріал параграфа № 43, стор. 144.
Домашнє завдання:
.Вивчити правила ( параграф № 43, стор. 144);
.виконати вправу № 2 (1- 5 речення) стр. 145.
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
23 лютого
Тема: Тире в складному реченні.
Мета: засвоїти правила вживання тире у безсполучниковому складному реченні, формувати відповідні пунктуаційні навички.
1. Подивись відеоурок: Тире в складному реченні.
https://www.youtube.com/watch?v=OUkZMpL44eM
2. Опрацюй теоретичний матеріал ( параграф № 42, стор. 140).
3. Виконати вправу № 2, стор. 141 ( 1 - 3 речення ).
Домашнє завдання:
. Вивчити правила Стор. 140, параграф № 42;
.виконати вправу № 7, стор. 143 ( 1 - 5 речення ).
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
16 лютого
Тема: Двокрапка в складному реченні.
Мета: засвоїти правила вживання двокрапки у безсполучниковому складному реченні, формувати відповідні пунктуаційні навички.
1. Подивись відеоурок: Двокрапка в складному реченні.
https://www.youtube.com/watch?v=bzMEsvFzFAg
https://www.youtube.com/watch?v=ZRWEXPBoFeA
2. Опрацювати теоретичний матеріал ( параграф № 41, стор. 136. )
Домашнє завдання:
. Вивчити правила параграф № 41, стор. 136;
. виконати вправу № 7, стор. 139 ( 1 - 5 ).
Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com
9 лютого
Тема: Кома й крапка з комою в складному реченні
Мета : повторити правила пунктуації у складному реченні
1. Подивись відеоурок: Кома й крапка з комою в складному реченні.
https://www.youtube.com/watch?v=NGqC2OhC3rg
2.Опрацювати теоретичний матеріал параграфа № 40, стор. 130 - 131.
3. Виконати вправу № 3 ( 1 - 3 р.), стор. 131.
Домашнє завдання:
. Вивчити правила парпграф № 40, стор. 130 - 131.
.виконати вправу № 7 ( 1 - 4р. 0, стор. 135.
Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com
2 лютого
Тема: Відокремлені обставини
Мета:
1. Подивись відеоурок: Відокремлені обставини
https://www.youtube.com/watch?v=QCGY1Rp3x1M
2. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа № 39, стор. 125 - 126.
3.Виконати вправу № 3 (1 - 3) речення, стор. 126.
Домашнє завдання:
. Вивчити правила стор. 125 - 126;
. виконати вправу 7 ( 1 - 4 р.) , стор. 129. (підкреслити головні та другорядні члени речення).
Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com
26 січня 2022 р. (українська мова)
Тема: Відокремлені означення.
Мета: поглибити знання про відокремлені члени речення; ознайомити з основними способами морфологічного вираження відокремлених означень;
1. Подивись відеоурок: Відокремлені означення. Пунктуація.
https://www.youtube.com/watch?v=I7lBK5WyJ_o
3. Виконай вправу 3 на стор.121 - 122 ( 1- 4 р.), підкресли граматичну основу в реченнях .
Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com до 01.02.22р.
19 січня 2022 (українська мова)
Тема: Однорідні члени речення.
Мета: : визначити основні випадки вживання коми в реченнях з однорідними членами, сформувати вміння правильно ставити розділові знаки між однорідними членами речення, підпорядковуючи їх пунктуаційним правилам;
1. Подивись відеоурок: Речення з однорідними членами речення.
https://www.youtube.com/watch?v=zfwsEFlDP8k
https://www.youtube.com/watch?v=-uNbqPz51B8
2. Прочитай теоретичний матеріал на стор.114 - 115 параграф 35.
3. Виконай вправу № 3 (1 - 3 р. ) на стор. 116.
Домашнє завдання:
.Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 35, стор.114 - 115.
. виконати вправу 7 ( 1 - 4 р.) з граматичним завданням, стор. 119.
Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com
12 січня 2022 р. ( українська мова )
Тема: Звертання.
Мета: поглибити знання про звертання, удосконалювати вміння визначати звертання в реченні, правильно інтонувати речення зі звертаннями, пояснювати способи вираження поширених і непоширених звертань.
1. Подивись відеоурок: Звертання.
https://www.youtube.com/watch?v=q11qfDBHUK0
2. Прочитай теоретичний матеріал на стор. 105, параграф 33.
3. Виконай вправу 3 (1 - 3 р.), напиши над кожним словом частини мови.
Домашнє завдання:
. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 33, стор. 105;
. виконати вправу 7 ( 1 - 6 р.) стор. 108.
Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий