індивідуальне навчання 11 клас укр.мова.

                                                11 травня

Тема: Стилістичні особливості частин мови.

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про стилістичні функції частин мови і їхніх граматичних категорій;

1. Подивись відеоурок: Стилістичні особливості частин мови.

     https://www.youtube.com/watch?v=4J7gt5osUeQ

     https://www.youtube.com/watch?v=sBh-hatl4e0

























2. Опрацювати матеріал підручника ( параграф № 51, стор. 181 ).

3. Виконати  вправу № 2 ( 1 - 4 речення), стор. 182.

   Домашнє завдання:

. опрацювати матеріал уроку;

. опрацювати теоретичний матеріал підручника ( параграф № 51, стор. 181 - 182 );

. виконати вправу № 7. столр. 185.

                              Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                                   04 травня

Тема: Стилістичні засоби словотвору.

Мета:  закріпити знання, уміння і навички стилістичного використання засобів словотвору; узагальнити знання учнів про основні способи творення слів; актуалізувати знання про словотвірний розбір слова.

1. Подивись відеоурок: Стилістичні засоби словотвору. 

https://www.youtube.com/watch?v=uHwLTfIE8n







































2. Опрацювати матеріал підручника ( параграф № 50, стор. 177 - 178 ).

Домашнє завдання:

 . опрацювати матеріал уроку;

. вивчити правила 9 параграф № 50, стор. 177 - 178 );

. виконати вправу № 7, стор. 180 .

                                Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                          27 квітня

Тема: Стилістичні можливості фразеологізмів.

Мета: навчитися визначати доречність використання в тексті стилістично забарвлених лексичних і фразеологічних засобів; проводити заміну стилістично нейтральних мовних засобів стилістично забарвленими й навпаки.

1. Подивись відеоуроки: Стилістичні можливості фразеологізмів.

   https://www.youtube.com/watch?v=rORnQ_kOf3Q

  https://www.youtube.com/watch?v=XCZC0mgLICs

Фразеологізми (фразеологічні одиниці) – це стійкі сполуки слів, які в процесі мовлення відтворюються як готові словесні формули. Фразеологізм складається щонайменше з двох слів: бити байдики, з душею, стріляти з гармат по горобцях, не за горами.












Функції фразеологізмів у мовленні:

1. Увиразнення думки.

Самотній бджолі трудно й мед носити.

2. Оцінювання, ставлення.

Хоч кіл на голові теши; невелике цабе.

3. Емоційно-експресивна.

Втерти маки; передати киті меди.

4. Створення гумору, сатири.

Розказувати Химині кири; як собаці добридень.

5. Відтворення внутрішнього стану.

Мороз по спині; відлягло від серця; все похолонуло.

6. Портретної характеристики.

Як маківка; як горлиця; очиці як тернові ягідки.

2. Опрацювати теоретичний матеріал  підручника( параграф № 49, стор. 173 - 174 ).

      Домашнє завдання:

 . Опрацювати матеріал уроку;

. вивчити правила  ( підручник  стор. 173 - 174 );

. виконати вправу № 2, стор. 174.


                                   Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                                   20 квітня 

Тема: Стилістична роль неологізмов і застарілої лексики.

Мета: поглибити знання про неологізми та засвоїти їх стилістичні функції; розвивати розуміння взаємозв’язків між мовними явищами і суспільними реаліями.

1. Подивись відеоурок: Стилістична роль неологізмов і застарілої лексики.

    https://www.youtube.com/watch?v=cup7X4jZx7o

2.Подивись відеоурок:  Що таке неологізми, історизми, архаїзми.

   https://www.youtube.com/watch?v=uItAc2QBZOU




























3. Опрацювати теоретичний матеріал підручника( параграф № 48, стор. 168 - 169 ).

4. Виконати вправу № 2, стор. 169.

Домашнє завдання: 

. Опрацювати матеріал уроку;

. вивчити правила ( параграф № 48, стор. 168 - 189 );

. виконати вправу № 7, стор.172.

                               Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                                 13 квітня

Тема: Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. 

Мета:  удосконалити знання про стилістичне забарвлення лексики.

1. Подивись відеоуроки: Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика.

   https://www.youtube.com/watch?v=sbdVgVMwU6k  

   https://www.youtube.com/watch?v=n3SdBwGLjsU



2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника ( параграф № 47, стор. 163 )

      Домашнє завдання:

. Опрацювати теоретичний матеріал підручника на стор. 163, параграф № 47.

. виконати вправу № 3, стор. 165.

                           Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                              06 квітня

Тема: Стилістичні особливості слів іншомовного походження

Мета: закріпити знання про стилістичні особливості слів іншомовного походження.  

1. Подивись відеоуроки:  Стилістичні особливості  слів іншомовного походження.                                                                                                                                        https://www.youtube.com/watch?v=lDrSjxmA_HU 

https://www.youtube.com/watch?v=C6zZy-ULpYI



 Це цікаво.












Багато іншомовних слів мають українські відповідники:
  • A. абсолютний – цілковитий, повний аграрний – земельний ...
  • Д дайджест – короткий виклад ...
  • І ігнорувати – нехтувати, легковажити ...
  • К коаліція – об'єднання ...
  • Л легітимний – законний; ...
  • М маклер – посередник ...
  • Н натуральний – природний; ...
  • О об'єктивний – безсторонній

2. Опрацюй теоретичний матеріал параграфа № 46, стор. 159;

Домашнє завдання:

. Подивитись відеоурок; опрацювати теоретичний матеріал на стор. 159;

. виконати вправу № 7, стор. 162.

                      Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com

           

                                                       16 березня

Тема: Розділові знаки при прямій мові. 

Мета:  повторити основні пунктограми при прямій мові; закріпити теоретичні знання й практичні навики з теми;

1. Подивись відеоурок: Пряма мова.

https://www.youtube.com/watch?v=zVWknHPs4pQ





















2. Опрацюй теоретичний матеріал параграфа № 43, стор. 144.

        Домашнє завдання: 

.Вивчити правила ( параграф № 43, стор. 144);

.виконати вправу № 2 (1- 5 речення) стр. 145.

                             Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                             23 лютого

Тема: Тире в складному реченні.

Мета: засвоїти правила вживання  тире у безсполучниковому складному реченні, формувати відповідні пунктуаційні навички.

1. Подивись відеоурок: Тире в складному реченні.

https://www.youtube.com/watch?v=OUkZMpL44eM

2. Опрацюй теоретичний матеріал ( параграф № 42, стор. 140).















3. Виконати вправу № 2, стор. 141 ( 1 - 3 речення ).

Домашнє завдання: 

Вивчити правила Стор. 140, параграф № 42; 

.виконати вправу № 7, стор. 143 ( 1 - 5 речення ).

                                 Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                               16 лютого

Тема: Двокрапка в складному реченні.

Мета: засвоїти правила вживання двокрапки у безсполучниковому складному реченні, формувати відповідні пунктуаційні навички.

1. Подивись відеоурок: Двокрапка в складному реченні.

   https://www.youtube.com/watch?v=bzMEsvFzFAg

   https://www.youtube.com/watch?v=ZRWEXPBoFeA

2. Опрацювати теоретичний матеріал ( параграф № 41, стор. 136. )













3. Виконати вправу № 3, стор. 137 ( 1 - 4 речення ).                                                                

Домашнє завдання: 

. Вивчити правила параграф  № 41, стор. 136;

 . виконати вправу № 7, стор. 139  ( 1 - 5 ).

                             Відповіді надсилати за електронною адресою olgarybakova19575757@gmail.com


                                          9 лютого

Тема: Кома й крапка з комою в складному реченні

Мета повторити правила пунктуації у складному реченні

1. Подивись відеоурок: Кома й крапка з комою  в складному реченні.

    https://www.youtube.com/watch?v=NGqC2OhC3rg

2.Опрацювати теоретичний матеріал параграфа № 40, стор. 130 - 131.









  














 3. Виконати вправу № 3 ( 1 - 3 р.), стор. 131.

   Домашнє завдання:

. Вивчити правила парпграф № 40, стор. 130 - 131.

.виконати вправу № 7 ( 1 - 4р. 0, стор. 135.

               Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com


                                                 2 лютого

Тема: Відокремлені обставини

Мета: 

1. Подивись відеоурок: Відокремлені обставини

    https://www.youtube.com/watch?v=QCGY1Rp3x1M












2. Опрацювати  теоретичний матеріал параграфа № 39, стор. 125 - 126.

3.Виконати вправу № 3 (1 - 3) речення, стор. 126.

Домашнє завдання:

. Вивчити правила стор. 125 - 126;

. виконати вправу  7 ( 1 - 4 р.)  , стор. 129. (підкреслити головні та другорядні члени речення).

                   Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com 


                            26 січня 2022 р.  (українська мова)

Тема: Відокремлені означення.

Мета: поглибити знання  про відокремлені члени речення; ознайомити з основними способами морфологічного вираження відокремлених означень;

1. Подивись відеоурок: Відокремлені означення. Пунктуація.

        https://www.youtube.com/watch?v=I7lBK5WyJ_o

                                                                                                                                       2.  Прочитай  теоретичний матеріал  ( параграф 37, стор. 120.)

3. Виконай вправу 3  на стор.121 - 122  ( 1- 4 р.), підкресли граматичну основу в реченнях .

                    Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com  до 01.02.22р.


                                 19 січня 2022 (українська мова)

Тема: Однорідні члени речення.

Мета: : визначити  основні випадки вживання коми в реченнях з однорідними членами, сформувати вміння правильно ставити розділові знаки між однорідними членами речення, підпорядковуючи їх пунктуаційним правилам;

1. Подивись відеоурок: Речення з однорідними членами речення.

     https://www.youtube.com/watch?v=zfwsEFlDP8k

    https://www.youtube.com/watch?v=-uNbqPz51B8

2. Прочитай теоретичний матеріал  на стор.114 - 115 параграф 35.

Однорідні члени речення — це рівноправні члени речення, що поєднуються сурядним зв’язком, відповідають на однакові питання, стосуються одного члена речення й відіграють однакову синтаксичну роль.  Однорідні члени речення є ускладнювальним елементом у простому реченні.

Приклад:
Сорок смичків, мов сорок білих шабель, блиснули в повітрі й вдарили по струнах (П. Загребельний). Тут однорідні присудки стосуються підмета сорок смичків.
Однорідні члени речення  поєднуються сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв'язком. Залежно від типу зв'язку ставимо або не ставимо розділові знаки — кому або тире.
Сполучниковий О і О: Очі його сяяли молодо й радісно (П. Загребельний).

Безсполучниковий ОО: Краса  не випускає зі своїх обіймів, обступаєобезвладнюєзачаровує навіки (П. Загребельний).

Змішаний ООО й  О: У шафі стояли старі глиняні горщики, полив'яні полумиски, почорнілі від часу дерев'яні чашки й щербаті ложки

3. Виконай вправу № 3 (1 - 3 р. ) на стор. 116.

   Домашнє завдання: 

.Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 35, стор.114 - 115.

. виконати вправу 7 ( 1 - 4 р.) з граматичним завданням, стор. 119.

                 Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com   


                               12 січня 2022 р.  ( українська мова )

Тема:  Звертання.

Мета:  поглибити знання про звертання, удосконалювати вміння визначати звертання  в реченні, правильно інтонувати речення зі звертаннями, пояснювати способи вираження поширених і непоширених звертань.  

1. Подивись відеоурок: Звертання.

  https://www.youtube.com/watch?v=q11qfDBHUK0

2. Прочитай теоретичний матеріал на стор. 105, параграф 33.

Звертання — це слово (сполучення слів), що називає особу чи предмет, до яких спрямоване мовлення.
Приклад:
Вийди, дівчино, вийди, рибчино, вийди, серденя, утіхо моя! (Нар. творчість) О моя дитино! Вік твій — місяць май (О. Олесь).
Звертання може стояти на початку, в середині та в кінці речення.

3. Виконай вправу 3 (1 - 3 р.), напиши над кожним словом частини мови.

   Домашнє завдання:

. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 33, стор. 105;

. виконати вправу 7 ( 1 - 6 р.) стор. 108.

               Відповіді надсилати за електронною адресою: olgarybakova19575757@gmail.com 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ОБЕРЕЖНО, КОРОНАВІРУС !